top of page

De Wet van Resonantie

Een belangrijk onderdeel tijdens de individuele klankbehandeling en concerten die ik geef tijdens een soundhealing sessie is resonantie.

Soundhealing is een alternatieve geneeswijze die uitgaat van het idee dat elk orgaan in het menselijk lichaam een specifieke trillingsfrequentie heeft. Wanneer er ziekte optreedt kan die trilling verstoord raken. Tijdens een individuele behandeling stem ik me af op het lichaam van de cliënt en inventariseer ik waar de blokkade's zich bevinden. Nadat de blokkade's inzichtelijk zijn gemaakt gebruik ik verschillende instrumenten, hoofdzakelijk klankschalen om te masseren, die frequenties door het lichaam zenden om dit probleem op te lossen.

De behandeling kan verschillende effecten hebben, dit verschilt van persoon tot persoon. In het algemeen geeft de trilling een dieptewerking voor de anatomie van het lichaam. Hierdoor ontstaat een verbeterde energie circulatie. Het bevordert de werking van het immuunsysteem door een verhoogde lymfedrainage. Doordat het de lymfe circulatie in het bindweefsel gestimuleerd wordt, worden afvalstoffen afgevoerd. Ook worden maag, darmen, lever gestimuleerd en de spijsvertering en ontslakking bevorderd. Het geeft na 10 minuten al een diepe ontspanning.

‘Ik voel me gelijk rustiger in mijn hoofd en sta weer letterlijk met beide benen op de grond. Ik heb het gevoel eindelijk iets achter me te laten.’ (reactie cliënt)


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page